Deze huisregels zijn opgesteld voor alle duidelijkheid.......en conform de AVG privacywetgeving en de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP)
Wij behandelen onze cliënten met respect, garanderen uw privacy en verwachten dit ook van onze clienten.
Bij verhindering dient een afspraak minstens 48 uur van te voren worden afgezegd, dit kan telefonisch of per E-mail. Mocht u hier niet aan voldoen, dan zal er 25% van de kosten van de geboekte behandeling in rekening worden gebracht. Bij verhindering binnen 24 uur zal dit 50% zijn. Bij annulering, zonder afmelding van uw kant, ben ik helaas genoodzaakt om 100% van de geboekte behandeling in rekening te brengen. U ontvangt daartoe een betaalverzoek via whatsapp.
Wij waken over de veiligheid en gezondheid van onze cliënten, maar verwachten van onze cliënten dat zij hier zelf de nodige waakzaamheid in betrachten. De praktijk kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van letsel.
Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor het verlies van persoonlijke eigendommen.
Wij verlangen van onze cliënten dat verleende diensten direct na levering worden betaald. U kunt contant betalen of met via het betaalverzoek, welke ik u via whatsapp stuur. Uitstel van betaling is niet mogelijk, mits schriftelijk anders overeengekomen.
Mooi! bij Bo geeft geen geld terug. Eventuele vergoedingen vinden uitsluitend plaats door middel van een tegoedbon.
Wij behandelen onze cliënten met respect, garanderen uw privacy en verwachten dit ook van onze clienten.
Bij verhindering dient een afspraak minstens 48 uur van te voren worden afgezegd, dit kan telefonisch of per E-mail. Mocht u hier niet aan voldoen, dan zal er 25% van de kosten van de geboekte behandeling in rekening worden gebracht. Bij verhindering binnen 24 uur zal dit 50% zijn. Bij annulering, zonder afmelding van uw kant, ben ik helaas genoodzaakt om 100% van de geboekte behandeling in rekening te brengen. U ontvangt daartoe een betaalverzoek via whatsapp.
Wij waken over de veiligheid en gezondheid van onze cliënten, maar verwachten van onze cliënten dat zij hier zelf de nodige waakzaamheid in betrachten. De praktijk kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van letsel.
Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor het verlies van persoonlijke eigendommen.
Wij verlangen van onze cliënten dat verleende diensten direct na levering worden betaald. U kunt contant betalen of met via het betaalverzoek, welke ik u via whatsapp stuur. Uitstel van betaling is niet mogelijk, mits schriftelijk anders overeengekomen.
Mooi! bij Bo geeft geen geld terug. Eventuele vergoedingen vinden uitsluitend plaats door middel van een tegoedbon.